Thats Too Much !



Heyy , Hoiyy ! *Agak kurang sopan betul aku ni, Haha*
 Korang tengok title kat atas tu kan ? Haa, aku daa marah plus geram tahap maximum ni .
Jangan sampai tapak kaki aku yang cantik ni tak pasal-pasal melekat dekat muka kau nanti.
Nasib je aku still sabar tau dengan kau ni . Huh -,-
Okay, Korang mesti tertanya-tanya ni kan , Eh Eyda kenapa marah-marah tak tentu
pasal macam orang gila ni kan ? Haa, meyh sini nak cita .
Ada la seorang wanita makhluk ciptaan Allah ni, taa puas hati dengan Eyda.
*Wah, nice gila ayat aku like ustazah tu,Cheh !*
Punca dia taa puas hati dengan Eyda sebab cara dressing Eyda . Dya jealous
dengan cara dressing Eyda lebih lagi dari dia.
pompuan ni memang taa boleh dok diam bila dia
nmpak ada orang lebih cun , lebih Hot dari dia . Haa , nanti dia mula la
kutuk orang tu . Apa punya pompuan la kau ni eh .
Kecantikan semua datang dari Allah and bila tua kerepot jugak kan ? Taa payah la
nak kutuk-kutuk bagai ni . Buat tambah dosa kau je la . Aku pun tak mau la
nak marah kau sangat, aku just nak nasihat sikit mulut kau yang suka kutuk orang tu . Bila
aku kutuk kau tak boleh pulak . Tahu pun kau marah kan ? Eh , Apa kau fikir
kau je yang boleh marah orang eh ? Sakit hati la aku dengan kau ni . Ahh , sudah la
aku pun tak mau nak cari gadoh dengan kau . Kboii !!

P/s : Aku memang tak mention nama kau .
Tapi, kalau kau terasa. Thats good ! Ambik semua kat kau. Puih !


No comments: