Goodbye Exam !

Cakkkkk ! Haha . Helloa world . Acenna korang hari nih ? Mesti semua tengah busy prepare for you alls punyaa exam kann ? Adakah anda kerungsingan atau buat bodoo je dekat exam tuh ? Hahah .Padan muka  korang . Baru korang tahuu betapaa serabutnya otakk bila tengah exam . Haha , Okay . Joke je . Jangan ambil hatii pulakk eyh . Hahah . Actually , sekolah Eyda baru je habis exam . Tuhh yang legaaa rasanyaa tuh . But , Tatau la result nanti macam manaa . Kalau aku lulus , korang kena bagi aku segget . If aku failed , korang bagi akuu 50 hengget tauu , muahahaha .Melawak je kay . Tapi , korang doakan aku dpt the best result okaiyy . Doa anda sekalian amat saya hargai . Kehkeh ^^

For you alls yang tengah exam tuh . Do all the best and Good Luck . Byee blogger . Daaaaa (:

No comments: